نازنین زهرا جونم نازنین زهرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مهیارجونممهیارجونم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نازدونه، ماه دونه

بی قراری های نازنینم

1394/5/7 17:34
نویسنده : مامان مریم
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته خوبی ها دخترنازم

عزیزمامان تو این مدت دوران بارداریم خیلی اذیت شدی میدونم که سخت بهت داره میگذرهخمیازه، حوصله ت سرمیرهافسوس منم ک. قبلا کمی باهات بازی میکردم الان نمیتونم چون همش خستم تو هم دوست داری من باهات بازی کنم یا ببرمت بیرون ولی عروسکم من نمیتونم و تو خوشگل من، ناراحت میشی ازمن که نمیتونم خوب کنارت باشم. من بهت میگم خودت بازی کن همراهیت نمیکنم منم باید خوب مواظب خودم. و(داداشیت)باشم از خدامیخوام ان شاا این دو ماه هم بخیر و سلامتی بگذره تا نینی جونم بیادپیشمون و تو هم از تنهایی دربیای و.بعد خودم محکم بغلت میکنم و میچلونمت و میبوسمتقلبماچ ازبس دلم برات تنگ شده نتونستم تو این چند ماه خوب بغلت کنم تا اذیت نشم.

اگر هم اذیتت کردیم و دعوات کردیم منو بابایی. بخاطراینکه خیلی لج میکردی و حرف گوش نمیدادیهیپنوتیزم فرشته زندگی مامان و بابا ما رو ببخشماچ ولی ایشاا برات جبران میکنیم تا همیشه شما دوتا جوجه های مامان و بابا خوشحال باشین. چشمکقلب

به امیدروزای خوب  فرشتهفرشته

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)