نازنین زهرا جونم نازنین زهرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهیارجونممهیارجونم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نازدونه، ماه دونه

دنیای شیرین دخترانه

1394/3/18 15:02
نویسنده : مامان مریم
198 بازدید
اشتراک گذاری

من از نسل لیلی ام .....

من از جنس شیرینم ...

دروجود مادری رشد کرده ام و روزی کودکی در وجودم رشد خواهد کرد...

من دخترم ......

 با تمام حساسیت های دخترانه ام .....

با تلنگری بارانی میشوم .....

 با جمله ای رام میشوم .....

با کلمه ای عاشق میشوم......

 با فریادی میشکنم ....

با پشت کردنی ویران میشوم .....

به راحتی وابسته میشوم......

با پیروزی به اوج می رسم .....

هنوز هم با عروسک هایم حرف میزنم....

هنوز هم برایشان لالایی می خوانم ......

هنوز هم با مداد رنگی خانه رویاهایم را به تصویر میکشم .....

هنوز هم برای شکلات جان میدهم ...

 هنوز هم با وعده شکلات داروهایم را میخورم .....

من دخترم .....

 پر از راز....

هرگز مرا نخواهی دانست .....

هرگز سرچشمه اشکهایم را نمی یابی ....

هرگز مرا نمیفهمی .... 

مگر از نسلم باشی .....

مگر از جنسم باشی .....

من دخترم ....

از نسل لیلی ....

 از جنس شیرین .....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:44
سلام مامان مریم منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
♥مرجان مامان آران و باران♥
20 خرداد 94 1:50
سلام عزیزم ممنون که سر زدی دوست خوبمممم خدا دختر نازتو حفظ کنه عزیزم بوسسس