نازنین زهرا جونم نازنین زهرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
مهیارجونممهیارجونم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

نازدونه، ماه دونه

دختر خوب من

1394/2/15 18:28
نویسنده : مامان مریم
84 بازدید
اشتراک گذاری

دخترخوب من حتی نماز هم میخونه کوچیکتر که بود هروقت نمازمیخوندیم بدوبدو میومد مهر بر میداشت فرارمیکرد لبخند وقتی منو بابایی نمازمیخوندیم نازنینم سجده میرفت و. دیگه بهش مهرمیدادیم تا مهر ماه رو برنداره همش سربهمهر بود مهر بوس میکرد تند تند سجده میرفت خیلی دوست داشتنی بود اون لحظه ماچ از پارسال که چادردارشدی هروقت بخواهی چادرتومیدم سرکنی نمازبخونی حتی اعضا خانواده هامون که پیششون میرفتیم و درحال نمازخوندن بودن عزیز دلم باهاشون نمازمیخوند الان که بزذگترشده که مهربونتر شده موقعی که اذان میزنه بمن یادآوری میکنی و بهم میگی مامان نمازه قلب خداروشکر میکنم بابت گل بهارم ازخدامیخوام عزیزا دلم باایمان باشند و خدا جونو هیچ وقت فراموش نکنند ان شاا. 

 

دختر خوشگل ما غذا که میخوره بعد تموم شدن الهی شکرمیگهلبخند و تشکرمیکنه تشویق آفرین به دخترم 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)