نازنین زهرا جونم نازنین زهرا جونم ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مهیارجونممهیارجونم، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نازدونه، ماه دونه

لحظه‌ها شیرین نازنین

1394/2/11 11:22
نویسنده : مامان مریم
91 بازدید
اشتراک گذاری

اگه اشتباه نکنم اولین کلمه ی که دخترنازم گفت بابا بودخجالت بعد مامان چیکار میشه کرد دخترا بابایی هستن دیگه 

اولین باری هم که خندیدی یادمه که با دخترگلم بودم بعد من یک دفعه عطسه م گرفت عطسه مامانی نه وحشتناک بود شیطان نه ویبره ی  که دخملی من داره میخنده خیلی خوشحال بودم چون منتظربودم خندیدنتو ببینم لبخند 

ازحرف زدن های شیرینت بگم که دل مامان بابا روبردی بیشتر کلمه ها رو برعکس میگی مثلا بهم میگی مامانی وای هوا چقدر گرم شده (سردشده) یا آب چقدر سرده موقع حمام (داغه)  قهقهه 

اولین باری که رفتیم مسافرت ده دوازده روزت بود رفتیم کرج خونه بابابزرگ و اولین باری. که رفتیم مشهد سه تایی دی ماه 93 بود خیلی هم خوش گذشت چشمک 

 

گل بهارم عاشق ماکارونی وای نگو سیب زمینی سرخ شده ابله 

بستنی اصلا به خودم رفته اهل هله هوله است من خودم خیلی هله هوله دوس دارم که اصلا خوب نیست 

کارتون موردعلاقه ت باب اسفنجی... 

چیزه دیگه دختر مهربون ما عاشق هندوانه ست که خطرناک تا صبح باید بری جیش قهقهه 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)